VARFÖR?!?!?!?!?!

Gud vad deprimerad jag är nu!!!!

Har precis kollat på semifinalen och jag vet inte vad jag ska säga. Det var ju så nära, men så gick det åt helvete i andra perioden. Men dom tog ju igen sig, tredje perioden gick ju faktiskt bra.

När 4-5 målet kommer skriker jag rakt ut av ren glädje, ett mål kan man ta igen!!!! Ett mål fixar vi!!!

Och så kommer dom sista sekunderna. Har nog aldrig varit så nervös under så kort tid förut.

Men nej...

Det blir aldrig någon kvittering, även fast vi för en gångs skull under matchen vinner ett par tekningar så blir det inget mål....

Det blev ingen VM final... Vi får inte ens spela om guldet, det är helt kört...

Det enda jag kan se fram emot nu är bronsmatchen mot Finland imorgon, och som halvfinne är Sverige-Finland matcherna något jag ser fram emot varje år. Men det hade ju känts bättre om matchen var om guld och inte brons...

Nu ska dränka mina sorger i kudden tror jag....

Nästa år! Nästa år tar vi guldet igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ja, usch vilken match det var. Har inte sett en match på en vecka och så kommmer jag hem och får se en förlustmatch.

Ha det bra

2008-05-17 @ 11:08:57
Postat av: josephine

Tack så mycket // Elika ;-)

2008-05-18 @ 09:28:26
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: Halina

Ebba tackar så mkt för ditt Grattis=) hon fyller år på torsdag:) Men vi firade innan pga att vi är nere i sundsvall=)..
klart vi har de bra här nere...När man är här nere längtar man inte hem kan ja lova:P hehe..man har allt så nära!=)
haha du ja tro vi ser min bror lika mkt som du ser han:P typ idag va han förbi här ca 40 sek:P han e snabb i svängarna:p

kram

2008-05-19 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0