Borta

Hej!

Ja då var denna helg över. Borde ligga i sängen och sova redan, men ville bli klar med observationsreferatet jag måste skriva. Känns skönt att vara klar dock, trots att jag vet att jag kommer få lida för det imorgon.

Måste säga att det inte känns så kul att helgen redan är över, det har gått alldeles för fort! Har inte direkt gjort något, förutom pluggat lite och varit med Linnea en stund, men ändå har tiden bara flugit iväg.

Imorgon blir det möte på förmiddan och sedan möte på eftermiddan. Sen på tisdag är det seminarium inför analysuppgiften jag måste skriva. Känns bra, vill kunna bolla lite idéer med examinatorn så jag vet att jag är inne på rätt spår. Skulle vara lite surt om jag lägger ner en massa arbete i onödan.

Nej nu måste jag seriöst sova!!!

Sov Gott//Linda

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha man kanske less alla frågor:P missade faktiskt den fråganskratt

2008-11-03 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0