Idol 14/11

Fredag igen, betydande idol och tacos, perfekt kväll!

Ikväll är det soul och duetter. Kan sluta hur som helst=)

Toppen:
Kevin - Kevin är först ut och som vanligt är hans röst helt underbar, men jag måste hålla med om att han har gjort bättre. Det var fortfarande riktigt bra, men nånting saknades det var inte lika bra som det brukar. Men han ska helt klart till final!

Robin E - Måste erkänna att han var bättre än i vanliga fall, men han känns fortfarande för vanlig. Har har inte det där lilla extra. Hans klädstil har dock förbättrats, han ser inte lika töntig ut längre. Men, för att han blivit lite bättre så får han hoppa upp till toppen, men han sitter fan inte säkert där i min mening.

Alice - Riktigt bra! Låten passade henne, men jag märkte dock att hon tappade texten på några ställen, eller i min mening: hon tappade rösten. Men det var fortfarande väldigt bra, hennes röst passade in skit bra.

Anna - Hon var inte så bra förra veckan, men denna vecka är hon skitbra! Bra låt val och hennes röst är väldigt stark!

Rodin B - Herregud! Jag älskar honom! Fan vilken röst! Blev så jäkla bra när han satt ner så man bara kunde koncentrera sig på hans röst. Jag njöt mig igenom hela låten, blev alldeles varm inombords=) Final tack!!!

Robin B & Alice - Älskar denna låt, så får se vad som händer=) John Travoltas röst är ju så nice=) Så: kemin är inte riktigt där, men på vissa ställen blir jag lite varm. Skulle inte ha nått emot att byta med Alice, haha=) Låten var förövrigt jättebra=) Tyckte rösterna funkade allt var helt enkelt jättebra. Men att låten ska vara töntig, det förstår jag inte, det är ju Grease för fan!

Kevin & Anna - "I had the time of my life", jag blir ju kåt bara jag tänker på låten!. Förstör inte det här nu förfan, för det kan bli så jäkla bra! Undrar om Kevin har sett filmen, han kanske gör en Patrick Swayze, gör han det och lyckas kommer jag fan smälta. Inte för att Kevin är så snygg i mina ögon men då kommer jag avguda honom tror jag=) Ne, kanske dags att se Dirty Dancing igen, nån som är på på en tjejkväll? Dirty Dancing och nån bra film med Brad Pitt. Är risk för att det kan bli en ganska våt kväll=) Och då menar jag ju självklart dreglandet, vad trodde ni=P Domen: Kemin var ju bara underbar, usch vad söt dom var! Fan dom var skitbra, jag smälte faktiskt, deras röster klickar verkligen! Fan vad bra! Hade velat höra hela låten, saknade några bitar och lite mer dansande, men det var ändå skit bra=)

Botten:
Johan - Ut med han för guds skull! Han dödar mina öron, jag led genom hela låten. Visst det här är inte hans stil, men han är aldrig bra enligt mig. Kommer han nånsin komma ut målbrottet?!

Johan & Robin E - Rosa byxor och skinnjackor, det här bådar fan inte gott alltså. Tycker synd om Robin, ja må inte tycka om hans röst, men han kan ju faktiskt sjunga till skillnad från Johan. Lite läskig kemi kanske, haha! Johans röst dempas som tur e, men inte alltid tyvärr. Deras röster går inte ihop för fem öre. Kan iaf säga att jag uppskattar Robins röst mer nu iaf... Ne, jag vet inte jag. Var väl inte lika dåligt som jag trodde det skulle vara, men inte bra alltså. I'm not impressed. Okej, jag kanske är för hård, men sånt är livet.


Så det var allt för ikväll. Kvällen vinnare: Robin B helt klar, love it, och sedan Kevins och Annas duett!

Jag behöver väl knappast säga vem jag vill ska åka ut??

Uppdatering:
Hur kan Robin B hänga löst??? Helt sjukt!!!!! Varför är Johan kvar??? Aja, Robin B åkte iaf inte ut och det är huvudsaken!
Så hej då till Robin E, du förtjänade inte att åka ut denna gång, det gjorde Johan, men hellre dig än Robin B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0