Men skjut mig...

Dagen har varit väldigt lång, rolig, men väldigt lång. Trodde det skulle bli lugnt idag men jag är helt slutkörd nu!

Började iaf med lite julklappshandlande. Har hittat åt moster, mamma och mormor! Så duktigt av mig! Sen har jag även lyckats hitta paket åt båda kusinerna! Har dessutom tänkt till lite mer iår, inte bara köpt något så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd!

Nu har jag bara 4 kvar! Troligen blir det handlat till syrrans föräldrar imorgon och även till morbror. Vet vad jag ska köpa så det borde inte ta så lång tid=) De sista två väntar jag nog med till nästa lön, vill inte bli helt pank innan jag hunnit njuta av lönen lite.

E: tecken på att det är jul - det är tomt på bankkontot. Stämmer!

Efter det var det studiebesök på LVM-hemmet. Smått bristande info, men ändå intressant. Ska söka sommarjobb där tror jag, frågan är om jag är lämplig??? Kanske dom inte vill ha mig=(

Har så jäkla ont i huvudet! Jäkla skit också!

Iaf... Sedan blev det kinamat. Vi blev ganska många, E, L och T sedan hade T med sig en kompis och hennes barn. Så söt liten 8 månaders flicka, mysigt värre! Sedan kom även S så det vi blev några stycken tillslut! =) Jättetrevligt. Maten var väl okej, deras biff med bambu smakar allt annat än normalt. Konstigaste konsistensen på kött jag nåsonsin varit med om!

Efter det hängde jag med E ett tag innan det var dags att köra henne till tåget. Helt klart bra dag, men dock lite lång. Ska sova så fort jag skrivit klart detta. Imorgon blir det föreläsning om psykiatri, eventuellt träff med seminariegruppen och sedan köpa klappar till morbror och S&R. Kan bli stressigt imorgon också alltså... Aja, kan man ju leva med=) Är ju snart helg...

Till helgen btw händer det saker här. E ska återigen ta sig hit till civilisationen från den byhåla hon för tillfället häckar i. Jag, L och hon har nämligen planerat julbak=) Det blir lussekatter, julgodis och kanske nått annat gott. Måste ju ha något att bjuda på sista dan på praktiken. Sedan blir det troligen krogen på kvällen. E ska också ut så får väl se om vi hamnar på samma ställe. Vi kommer troligen att gå på GIII dock och dom ska nog på O'learys. Aja märks väl...

Nej, nu orkar jag tamefan inte mer. Mitt huvud sprängs snart och som om inte det vore nog så har jag fått munsår. Ni skulle sett L's min när hon såg mig imorse. Har aldrig sett någon stirra så mycket, haha, ne så farligt var det inte men ändå=P Ser seriöst ut som att jag varit i slagsmål eller nått + att det gör jäkligt ont!

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0