Mobilen

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Annelie. Haha, ne henne har jag inte pussat

Vad har du för relation med nummer 20?
Hanna. En föredetta arbetskamrat, nu pratar vi inte så ofta

När ska du träffa nummer 30?
Therese. Det blir nog när skolan börjar igen, men förhoppningsvis tidigare

Är nummer 18 söt?
Marlene. Jadå hon är jättesöt

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Linnea. Oj det kommer jag inte ihåg. Tror jag tyckte att hon verkade trevlig

Gillar du nummer 14?
Lotta. Jo jag tycker om min moster

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Madde. Nej henne har jag inte sett sen juni

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Sadrina. Antagligen nästa gång vi åker buss tillsammans

Är du nära vän med nummer 23?
Mormor. Ja vi är väl vänner=)

Har du gått på bio med nummer 4?
Cicci. Nej vi har faktiskt inte varit på bio

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Veronica. Ut och festa, självklart. Men om det är dejt ni menar så ne, tror inte det ;-)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Daniel. Jag och kusin pratar nog om lite allt möjligt, skola kanske?

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Helena. Klart jag kan ge henne en kram

Vad har du och nummer 24 för relation?
Marie. Vi går samma utbildning

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Roger. Prata=)

Vad är det bästa med nummer 8?
Ewout. Det är ju min sambo=)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Malin. Nej det var länge sen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0