Prommis

Hej!

Allt bra med er? Själv sitter jag och funderar på om jag ska göra nått vettigt eller sitta kvar här framför datorn. Var verkligen helt körd i huvudet igår så det blev inte mycket gjort, vi åt inte ens tacos! Gick och la mig strax efter att jag hade skrivit här.

Men idag blir det iaf tacos, gott gott. Kanske nån bra film eller OTH också? Får väl se vad kvällen har att bjuda på.

Tidigare idag ringde Linnea och ville komma bort, och det är väl klart att hon fick, trevligt med sällskap=) Vi tog oss en promenad runt Torvalla och sedan gick vi hem till mig och fikade en stund. Skönt att ha något att göra annars hade jag nog blivit sittandes hela dan eftersom jag fortfarande känner mig ganska slut i huvudet. Var typ det första L sa när hon kom hit, att jag såg ut som att jag festat en vecka eller nått=) Hehe

Sedan dess har det inte hänt mycket dock, borde försöka plugga lite, men har verkligen ingen lust. Lördag är snart slut vilket betyder att måndag kommer närmare med stormsteg.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0