Urk

Blogglusten har fan gått ur mig helt nu... Fattar inte varför det är så svårt. Inte direkt så att det tar lång tid och bara skriva ner lite tankar och skitsnack... Men å andra sidan känns det ju iaf lite bättre om jag har något att skriva om.

Måste shoppa julklappar imorgon. S och syrran är redan klara, jippi! På listan för imorgon står: mamma, mormor, moster, eventuellt kusinerna eller iaf C, och syrran föräldrar. Så är iaf planen. Till mormor och moster vet jag vad jag ska köpa. Till C har jag en aning men däremot till D kan det bli svårt, jag menar vad fan köper man åt sin 19-åriga kusin? Som är kille dessutom!!! Rent av omöjligt!

Mamma har jag väl en tanke, frågan är om jag hittar nått... Syrrans föräldrar har jag också en tanke till, och har jag tur kan L och E hjälpa mig=) Inte direkt mitt expert område om man säger så...

Vad jag ska köpa åt morbror har jag heller ingen aning om, vi vill ge honom något han faktiskt vill ha som tack för hjälpen vi fick med bilen. Problemet är bara, vad?! Ewout vet jag också, eller jag vet så fort han har berättat=) men det skjuter jag nog på tills innan jul nån gång.

Sen är det fan bara en klapp kvar. Har jag tur och hittar åt alla imorgon, inkl D, så har jag bara 3 kvar att köpa till! Wohoo!

Shit vad mycket klappar det blir iår!!!

Aja, there's nothing like giving right? Dyrt blir det iaf och innan jag har hittat saker åt alla har jag nog både fått magsår och slitit ut det mesta av mitt vackra (borde vara iaf) hår...

Känner mig iaf lite stolt att jag lyckats slagit ut klapparna på tre "löner" iår istället för en som det brukar vara. Blir så jäkla tomt i plånboken då. Men liktförbannat måste jag ändå ut i stressen dan före julafton, med alla andra tröga jävlar som inte fått fingrar ur, och köpa det sista. "Lönen" kommer nämligen den 23, passande värre! Ska väl iaf vara glad att den inte kommer efter jul!

Nu ska jag avlida så jag orkar med morgondagen med julklappshandlande, studiebesök på Frösö LVM-hem och middag med tjejerna, T och E kommer till staden så dom, jag och L ska väl ut och äta någonstans, mysigt värre!

Ha det bra//Linda


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Stressa inte så du får magsår, det är en order :-)



Den bästa julklappen jag får är att jag får träffa er.



kram mamma

2008-11-25 @ 00:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0