Borde sova...

Ja det är precis vad jag borde göra... Men än så länge går det inte så bra. Var tvungen att duscha och sedan fick jag för mig att platta håret vilket tog alldeles för lång tid. Nu ska jag bara kolla klart på Cold Case sedan hoppa i säng.

Imorgon ska jag sitta med i socialnämnden. Det är en politikergrupp som bestämmer målen för socialtjänsten och vård och omsorgsförvaltningen. Dom sätter dom övergripande målen, ganska stora alltså, som sedan förvaltningschefen bryter ner till mer genomförbara mål och sedan ser till att de verkställs.

Aja, nog om det. Får iaf hoppas att det blir intressant. Har suttit med i en politikergrupp redan och det var rena skämtet, så jag hoppas inte det blir likadant imorgon.

Blir dock en lång dag, åker 6 imorgonbitti och kommer hem vid halv 8 på kvällen. Men det är sista dan den här veckan jag behöver kliva upp tidigt=) Så skönt!!!!

Nej, kolla klart sen sova!

Ha det bra//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0