Första lediga dagen

Hej!

Sitter och kollar på lyfällan, saknar fortfarande Charlie och Mattias=/ Men det går ändå=)
 
Var på studiebesök idag. Var faktiskt intressant trots att berättandet hade kunnat varit bättre. Tänkte försöka hålla kontakten med dem om det går, hoppas på att jag kanske kan få praktik där nästa gång. Hoppas hoppas=) Annars vet jag inte vart jag skulle vilja vara, LVM-hemmet kanske. Fast å andra sidan lär jag väl inte kunna bestämma vart jag vill vara, utan får väl vara glad om jag får stanna i Ösd.

Måste säga att jag har svårt att förstå shoppandet man får se på lyxfällan. Visst jag är väl inte jättesduktig med ekonomin men jag skulle aldrig gå och ta krediter. Och absolut inte för scrapbooking...

Imorgon blir det pluggande, sen vet jag inte. Bara ta det lugnt och njuta av ledigheten tror jag. Har redan gått 1 dag så bara 3 kvar nu...

Har ingen aning om vad jag ska skriva om så jag tror jag slutar nu...

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0