Idol 31/10

Glömde ju bort att kolla på idol, satt om inte annat och pratade med Emma så kunde ändå inte kolla=) Men jag tänkte kolla på internet och ge mig på en amatörbedömning även denna vecka:

Toppen:
Robin E -
Han funkar, men ingen favorit. Tycker han känns lite tråkig att kolla på, men rösten håller.
Anna - Hon har ju en jäkla röst, men låten var kanske lite tråkig, men det är nog bara min åsikt. Hennes röst skakar lite mycket på vissa ställen.
Alice - Hennes röst är riktigt bra. Var lite tråkigt i början men hon kom igång efter ett tag. Men jag vet inte, känns som jag hellre hört hon i en annan låt.
Kevin - Svenskan håller inte riktigt, men det är ju förståligt, med tanke på hur snabbt han lärt sig så tycker jag han gör det jättebra! Jag tycker om han, kanske bäst av alla.
Sepideh - Har svårt att placera henne. Hon har ju en bra röst, men nånting blir bara fel, hon kanske helt enkelt är lite för tråkig...
Robin B - Jag tycker om honom, kan inte riktigt sätta fingret på varför dock. Tycker om hans röst, men låtvalet var kanske inte det bästa idag.

Botten:
Lars -
Ut med han för guds
skull!
Johan - Töntig och hemsk röst, ut med han! Låtvalet var väl dock ganska passande.

Ja det var det... Får se om jag orkar sitta uppe och kolla på utröstningen. Snälla ut med Johan eller Lars! Kanske då Lars för även om Johan suger så försöker han iaf. Lars hör ju hemma på en teater eller nått, läskiga människa.

Uppdatering:
Som ni kanske märkt var det Sepideh som fick gå igår, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Hellre henne än Robin iaf. Men hur L och J inte ens kunde hänga löst förstår jag inte! Vad är det för fel egentligen på svenskarnas hörsel???

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG HATAR LARS! USCH URK FY OCH BLÄ. Heja Laila som sa vad alla tänkte! Att han tar platsen som nägon förtjänar..

Jag kommer inte in på min blogg bhuuuääää =´(

2008-11-01 @ 01:26:51
URL: http://getthis.blogg.se/
Postat av: Emma

Trist att bli förkyld ju.. Urk, men har du riktig tur håller det i sig och du är sjuk nästa vecka hehe. Själv mår man som en klubbad vlross och jag tror nästan jag skulle sälja min själ för en ryggmassage!

2008-11-01 @ 14:45:20
URL: http://getthis.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

ja det kan man ju undra... JAg satt & var skit less när inte Lars åkte ut....

2008-11-01 @ 16:35:08
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp! Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-01 @ 16:39:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0