I'm back

Hej! Saknat mig??

Händer verkligen inte mycket här. Praktiken tar all energi från mig, men nu har halva tiden gått så om 8 veckor är jag tillbaka igen=)

Var ut i fredags med Emma och Linnea. Började dagen med ett studiebesök, riktigt givande faktiskt, och sedan en tripp på stan med Emma och Sadrina. Emma bor ju i Ånge nu så hon kom upp och sov över. Sedan bar det hem till mig för att färga håret. E var schysst och hjälpte mig, fortfarande osäker på om jag är nöjd dock. Vet inte, kanske bara helt enkelt är ovanligt, kämpat så länge för att håret ska ha en färg och inte en massa konstiga. Vänjer mig väl snart=)

Sedan åkte vi och hämtade Linnea för att sitta här och dricka lite och kolla på idol. Var väldigt trevligt men självklart kom veckan ikapp mig så jag blev skittrött när klockan började närma sig tio. Trodde inte jag skulle ha roligt men blev postivit överraskad=) Vi var på G3 och det var verkligen skit roligt! Dansade hela kvällen ända fram till 2=)

En riktigt lyckad kväll alltså och det var roligt att träffa E och L igen, har inte direkt funnits tid att umgås under praktiken.

Förutom det har det varit en lugn helg, vilket varit skönt. Ja behöver det=) Nu är det dock dags att krama kudden igen för halv 5 ringer väckarklockan och verkligheten börjar igen...

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0