Latdag

Har haft ännu en sådan. Borde ha dåligt samvete, men samtidigt, är fan borta 12 timmar varje dag jag förtjänar faktiskt att ta det lite lugnt. Eller?

Sitter om smsar lite E nu som har hittat sig en snygging på tåget, det är ju aldrig fel=) Får önska henne lycka till=)

Har verkligen inte gjort nått idag, inte ens duschat=/ Funderar på att göra det nu dock. Sen kanske jag har orken att slå på en film jag sett tusen gånger förut och plugga lite. Går alltid lite bättre att plugga framför teven för det känns som att jag inte riktigt pluggar då. Behöver dessutom inte "lära in något" som till en tenta utan bara skriva lite fakta till en uppsats så då stör inte teven=)

Hade velat hitta på något med Ewout idag, men han har tenta på onsdag så det blev inget med det=/ Han sitter och pluggar järnet nu. Kanske kan hitta på nått nästa helg istället, bowla skulle ju vara roligt.

Betalade räkningar idag, det är ju alltid nått, och det är alltid lika deprimerande. Är inge roligt att vara vuxen ibland=( Men vi överlever väl som vanligt, förhoppningsvis. Bilen är ju dessutom fixad nu så det är skönt. Däremot börjar julen närma sig, betydande julklappar. Tycker om att köpa julklappar, men tycker verkligen inte om att betala för dem. Har dessutom inte råd iår. Borde ju ha börjat för flera månader sedan, men det säger man väl varje år. Skulle vara skönt om jag faktiskt följde det...

Nu: duscha (kanske), sedan: film och plugg (förhoppningsvis)

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0