Let it snow, let it snow, let it snow...

Hej!

När jag klev upp imorse hade det snöat=) Inte mycket men lite iaf. Synd bara att det inte snöade när jag klev upp, är så mysigt att vakna till första snön på året=) Jag vet, jag är en av de där obotliga dårarna som älskar snö, iaf fram till januari ungefär sen kan det gärna få försvinna sådär *poff borta*! Hatar snöslask!

Var på studiebesök på frivården idag, intressant men hon var lite långtråkig att lyssna på. Har däremot skrivit upp mig för att bli övervakare så får se om hon ringer. Isf blir det intrevju och sen kanske jag kan börja som övervakare=) Är inte direkt bra betalt men däremot en bra erfarenhet och det är aldrig fel att lära känna nya människor.

Efter det käkade jag och L lunch och sedan mötte vi upp T, hennes barn, syster, syskonbarn och några fler på badhuset. Vi simmade ett tag och fikade en stund sen åkte vi rutschkanorna=) Ena var inte så farlig men däremot nersläckt så man såg inget, det var lite små läskigt men det gick inte så fort. Den andra däremot var iofs ljus så man såg något men å andra sidan gick det fort som fan. Var tvungen att ligga ner och jag fick vatten i ansiktet och munnen så jag kunde inte andas, inte så trevligt. Så den åkte jag bara en gång. Men den första åkte jag en gång själv och sedan två gånger med först T son och sedan hennes systerdotter, tror jag iaf att hon var. Riktigt roligt faktiskt=) Blev även lite bubblande och bastande innan vi drog oss hemöver.

Sedan dess har jag ätit middag, inte hunnit med nått annat, kom inte hem för så länge sen. Hann dock beställa tid för klippning när vi var i stan så imorgon ska jag klippa mig. Frågan är bara hur??? Ska försöka hitta nån snygg frisyr på internet nu, sedan försöka skriva ett observationsreservat till skolan så jag har det gjort.

Imorgon är jag ledig, eller har läsdag, och sen går jag halvdag på fredag så det blev en lugn vecka nu också. Men det är aldrig fel=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0