Monday

Hejhopp!

Försökte låta lite mer pigg än vad jag är, tror inte det fungerar. Har suttit på möte hela förmiddan och nu sitter jag och väntar på att en tjej ska komma tillbaka från lunchen. Vi ska sitta och bråka med ett helt underbart program som aldrig vill som vi vill och försöka lägga in en enkätundersökning där. Får se hur det slutar=) Inte bra skulle jag gissa...

Firade förlovningsdag igår, eller firade faktiskt i lördag. Men igår har vi varit tillsammans i 4år och förlovade i 3. Shit vad tiden går snabbt. Blev middag på O'learys och sedan en film hemma.

Nu ska jag gå tillbaka till verkligheten.

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej! Och grattis till den långa tiden tillsammans. Är ju faktiskt ganska ovanligt nu för tiden.. Nu är jag hemma från turkiet men jag åkte direkt till Hunge. Ikväll blir det middag med några kompisar.. men vi hörs till veckan?

2008-10-10 @ 16:39:17
Postat av: Helena

Du har blivit utmanad på min blogg...;)

Kram

2008-10-17 @ 11:17:11
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0