Slut på veckan

Hej!

Det är äntligen fredag=) Ganska skönt måste jag säga.

Så vad har hänt sen sist? Var ju och klippte mig i onsdags och är faktiskt riktigt nöjd! Var lite osäker, var ju så nöjd med min frisör i S-vall, men det gick bra=) Hon ägnade även mycket tid åt mig, fick håret tvättat, klippt, plattat o.s.v. Hon fixade luggen så som jag ville ha den förra gången, snelugg, så det ser bra ut=)

Sedan igår var jag och köpte årets första julklappar till syrran och Sofia. Hoppas bara dom blir nöjd nu=) Annars blir jag nog lite ledsen, hehe ne då, men det skulle vara kul om dom tycker om det jag tänkt ge dom.

Förutom det har det inte hänt så mycket förutom praktik. I helgen vet jag inte vad som händer, inte mycket skulle jag gissa. Är sjukt trött nu så jag kommer nog däcka i sängen snart=) Blir nog sova i minst 12 timmar inatt, vilket jag tror jag kommer behöva. Känner mig helt slutkörd och huvve mitt är helt tomt...

Herregud, har verkligen inget att skriva om. Så innan jag tråkar ut er totalt ska jag sluta=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0