Massa fakta


99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Linda Alexandra Viola Isaksson Westberg
2. Exakt ålder? - 23 år och ca 3 mån
3. Vart bor du? - Torvalla, Östersund
4. Bor tillsammans med? - Min sambo
5. Husdjur? - Aleria, katt
6. Färg på ditt hus? - Rosa
7. När är du född? - 25 juli 1985
8. Klass? - Socionom termin 3
9. Vilket år tar du studenten? - Går ut universitet 2011
10. Något jobb? - Nej, pluggar
11. När ska du sova ikväll? - Vid 9 förhoppningsvis
13. Duschat idag? - För en timme sedan
14. Kramat någon idag? - Ewout
15. Pussat någon idag? - Ewout
16. Vad har du ätit? - Blev en fryst pizza
17. Dagens klädsel? - Svarta byxor och en brun tröja
18. Dagens smink? - Nada
19. Dagens sötnos? - Aleria
20. Dagens roligaste? - Har inte hänt så mycket roligt
21. Har du många vänner? - Ja, jag kan inte klaga=)
22. Hur många har du kysst? - Uhm, ja ni, är nog närmare 20 kanske
23. Vem kramade du senast? - Ewout
24. Hur många har du haft sex med? - 4
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Hur ska jag veta det=P
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Syrran
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Linnea, att studiebesöket blivit flyttat igen

FAVORIT
:

31. Film? - Finns för många
32. Låt? -  Blir samma svar här, lyssnar mycket på Aerosmith och Gavin Degraw nu dock
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Cola Zero
37. Stad? - Just nu Ösd
38. Land? - Har inte varit till så många, Kina kanske=)
39. Ämne i skolan? - Psykologi
40. År? - Öhh, ingen aning, detta kanske=)

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Ewout kanske
42. Personen du kysste? - Ewout
43. Gången du spydde? - Kommer jag inte ihåg=)
44. Gången du grät? - Kommer jag inte heller ihåg, men det händer
45. Pizzan du åt? - Var väl en vesuvio
46. Gången du var i göteborg? - Har aldrig varit där
47. Gången du var i stockholm? - För 4 år sedan
48. Gången du var full? - För två veckor sedan, riktigt full har jag nog inte varit på ett tag
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Ewout skulle jag väl gissa

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Facebook=P
58. Ragga eller bli uppraggad? -Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Vet inte vad PH är så svarar väl BB
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna 
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt isf
68. Älska eller älskas? - Hmm, båda
69. Leva eller dö? - Leva så klart

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ganska många
71. Personer du hatar? - Finns väl ett par stycken såna också
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Några stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Öhm, 1 tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? - 2 kanske, ska jag komma ihåg sånt här??
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Var på yran, men bara gratis dagen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig
77. Piercingar har du? - 10 i öronen, hade en i näsan och en i läppen
78. Personer du saknar just nu? - Pappa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Allt för många gånger=)

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Ewout
81. Ska du träffa imorgon? -  Ewout och folk på praktiken
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Marlene
84. Spelade du tv-spel med senast? - Sofia
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ewout
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha, skulle ni bra gärna vilja veta va?
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Ewout och täcket

VAD:

90. Gör dig glad? - Roliga saker
91. Gör dig ledsen? - Orättvisa
92. Vad vill du helst göra nu? - Bli klar med denna lista
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå till praktiken imorgon
94. Vill du ha nu? - En miljon eller 15
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar=)
96. Längtar du till? - Julen
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är helt okej, men ett A skulle inte sitta fel
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns nog mycket jag ångrar, men man ska inte leva i det förgångna
99. Är det bästa som har hänt dig? - Ewout och flytten till Ösd

Blev inte utmanad av någon men jag tänker ändå utmana:
Sofia
Emma
Helena
Suz
Karolina

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, jga är korkad, men vadfan har jag egentligen blivit utmanad att göra? Göra samma lista eller??

Pappa höll på att elda upp köket nu ikväl iaf. Jäkla klant så nu luktar hela huset rök. Haha

2008-11-01 @ 01:18:41
URL: http://getthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0