Vad har det tagit åt mig???

Skriver två dagar i rad, helt otroligt.

Har precis käkat middag, ärtsoppa och pannkakor, nostalgi från dagis=) Väldigt gott faktiskt, och lättlagat.

Hände inte så mycket på praktiken idag, ett par möten typ. Har däremot en soft vecka eftersom jag har studiebesök och läsdag torsdag-fredag=)

Lärare är ibland väldigt jobbiga... Sista kursen vi läste i våras avslutades i början av juni och vi fick betyg några veckor senare. Vi fick dock inga kommentarer vilket ju känns ganska viktigt, hur ska vi annars veta vad vi haft rätt respektive fel på?? Han skrev att han skulle skicka ut kommentarer under sommaren, men inte kom det några kommentarer. Det är nu oktober och vi har fortfarande inte fått några kommentarer. Jag och flera andra har mailat honom under hösten och frågat efter dom, men ingen av oss har fått svar.

Idag fick jag mail av en klasskompis som hade fått tag på honom (ansikte mot ansikte) och frågat efter kommentarer, och han verkar helt ovetande och tycker det verkar väldigt konstigt att vi inte fått några kommentarer, men han skulle kolla upp det...

Min fråga: kollar inte människan mailen??? Ne, dålig stil. Får väl iaf hoppas att de kommer nu då. Men jag tror det inte förns jag ser det...

Sängen kallar snart, ska väl bara softa framför teven ett tag till. Väckarklockan ringer halv 5 imorgon också, väldigt jobbigt. Hatar verkligen att kliva upp på morgonen! Men har tyvärr inget val.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0