Vintertid

Okej, jag erkänner: tog aldrig någon dusch. Men däremot har jag varit duktig och pluggat=) Lyckats skriva i praktikdagboken, skrivit rent det jag har för fallbeskrivningen och skrivit lite om systemteorin. Inte så mycket som jag hade velat dock, men är iaf en bit på vägen. Nu behöver jag bara en massa mer om systemteorin och även en hel massa om psykoanalysen, sedan mer på fötterna för att kunna skriva klar fallbeskrivningen. Men sen så är det bara själva analysen kvar, och självklart abstractet, bakgrunden, syftet, metoden, sammanfattningen och diskussionen. Ujj, vad mycket=/ Är den längsta uppsatsen hittills vi skrivit, 15 sidor, så jag har det jag gör. Men det ska ju inte vara klar förns i januari så det är ju skönt=)

Usch vad jag babblar=) Det blåser som bara fan här, nyss knakade det väldigt oroväckande i taket=/ Låter faktiskt lite läskigt, jag är glad att vi inte bor på någonstans där det är riktiga stormar och orkaner. Men å andra sidan blåste väl ett tak av från ett av husen på campus förra året? De höll på att fixa det när jag började.

Skulle egentligen gå och lägga mig men så satte jag mig vid datorn av någon anledning. Inte så smart, men sen kom jag på att det är ju vintertid nu, eller kl 3, så klockan är ju kvart över 1=) Så så sent är det inte=)

Satt och kollade på eftertexterna på en film förut. Varför vet jag inte med tanke på att vi inte hade kollat på filmen. Hur som helst så hette en av personerna som varit med och gjort filmen Tutte! Vilket namn=) Hoppas inte personen får för sig att åka till Sverige=) Undrar om det är ett tjej eller killnamn, nån som vet?

Ok, nu ska jag sova. God Natt // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0