Det kanske blir bättre...

Hej!

Usch vad dålig jag är på att blogga, men jag har ju förklarat varför... Alldeles för trött just nu. Men förhoppningsvis kanske det blir bättre snart för som det ser ut kommer jag få åka hem med halv 4 bussen (istället för 5) om det inte är några möten. Har lite mer tid på mig att varva ner och gå och lägga mig tidigt då. Har blivit lite bättre denna veckan men är fortfarande väldigt tråkigt, aja, återkommer om detta...

Har varit en massa strul med studentkåren=/ Eftersom Ewout var bortrest i augusti betalade jag terminsavgiften för honom, för man kunde ju skriva in personnr för den det gällde. Fick iaf mecenat korten igår, man behöver dom om man ska få betyg på tenterna, och båda korten står i mitt namn men en av dom har Ewout personnr! Idioter! Så ringde dit idag och det var visst inte första gången detta hände... Jättebra, men nu är det fixat iaf=)

Sen kanske Sofia kommer flytta hit i höst eller nått!! Hon har fått erbjudande om en lägenhet men hon är osäker på om hon ska ta den. Så eventuellt får vi besök i helgen eftersom hon vill se lägenheten innan hon tackar ja/nej. Då kan vi återinföra taco-och filmkvällarna!

Var och köpte örhängen igår. Blev ringar för har märkt att hålen inte mår så bra annars, får väl inte andas tillräckligt. Hittade 9 örhängen för 135kr, inte dåligt enligt mig! Var dock riktigt komplicerat att få i dem, såna där delen som går igenom örat ska igenom ett litet hål i ringen, kan inte förklara=/ Ni vet säkert vad jag pratar om. Slutade iaf med att Ewout fick hjälpa mig så satt väl närmare en halvtimme och fixa med det=/

Imorgon blir det bil både till och från Ström så då blir det bara ca 2 timmar pendling istället för 3. Vet dock inte när jag slutar för vi har möte vid 2 och ska åka efter det.. Sen ska jag få info om en massa projekt imorgon, kanske hittar jag nått som låter intressant=) Nu ska jag slå en pling till Linnea och sedan sova.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0