Helg med Sofia

Hej!

Kände att jag borde blogga lite så att det blir nått skrivet överhuvudtaget. Kom hem redan vid halv 5 igår, så nice!! Tog det lugnt hela kvällen och gjorde ingenting. Idag så klev jag upp ganska tidigt med sen gick jag och la mig igen efter ett tag, trött som tusan. Sedan vid 4 åkte jag och hämta Sofia på tågstationen, som jag berättat ska hon kolla på en lägenhet. Vi har käkat tacos och sett sex and the city filmen, och nu sitter vi och strökollar lite på tv.

Imorgon ska vi troligen åka till Lit där Sofias eventuella lägenhet ligger. Hon ska dit på måndag och kolla på själva lägenheten eftersom de endast har öppet då så hon kan få nyckeln. Så imorgon ska vi bara kolla runt och se hur det ser ut där, om det är ett är trevligt område och så.

Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen=) Men nått ska vi väl hitta på...

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0