Hmm..

Hej igen!

Vad gör man om katten satt något i halsen??? Seriöst??

frågan är om det är en hårboll, eller nått annat??? Mmm... livets bekymmer

Hade en kort dag idag som ni kanske märkte, visade sig att handledaren inte hade något på förmiddagen så han tyckte att jag lika gärna kunde vara hemma idag. Känns ju skönt men samtidigt lite surt att jag tog mig upp kl 6 och duschade och grejer bara för att åka dit och vända igen. Behövde ju iaf inte åka till Strömsund och vända så så mycket kan jag ju inte klaga...

Igår, suck: Var på en LSS-konferens och under lunchen var jag på toa. Allmän toalett, fanns många toaletter men bara en ledig. Kände direkt när jag steg in att någon hade gjort en nr 2 innan mig. Jaha, sånt är livet, vi är ju bara mänskliga, If you gotta go you gotta go liksom. Så jag bet i det sura äpplet och andades genom munnen istället. Om det ändå hade varit så enkelt... Lyftar på toalocket och vad flyter omkring där???? Ja ni kan ju gissa!!! Herregud! Nu är ju min fråga, vem fan är det som inte kan spola efter sig??? Seriöst, ska det vara så jäkla svårt??? Om jag nu ska sätta mig och skita på en allmän toalett så ser jag ju iaf till att det är fräscht och inte finns några spår när jag går därifrån, är det bara jag???? Usch och blä, inte direkt vad jag ville se precis efter jag ätit...

Nu ska jag kanske få nått gjort, eller kanske sova. Märks väl ;-)

På återseende//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0