Latsöndag

Hej!

Allt bra med er? Jag har gjort inget idag vilket varit skönt men samtidigt har dagens gått alldeles för snabbt. Om lite över 7 timmar måste jag kliva upp och på de 7 timmarna ska jag hinna duscha och sova, inte direkt hållbart... Men sånt är väl livet. Borde även skriva praktikdagbok över fredagen eftersom jag inte gjorde det i fredags.. Men det handlar nog bara om 5 minuter så det ska jag väl lika gärna kunna göra.

Än så länge känns inte praktikplatsen allt för rolig men jag hoppas fortfarande på att den ska bli bättre, vem vet. Får väl hålla hoppet uppe. Tror det är dags att göra en ToDo lista för denna vecka också, gjorde en förra veckan också men la aldrig in den här=)

Vecka 37 - ToDo
* Pendla 13 timmar
* Jobba 39-45 timmar, inklusive lunch
* Läsa kurslitteratur 4 timmar
* Träna 3 timmar

Inte så specifikt, men det är så jag vill ha det. Vill endast veta vad jag måste göra i stora drag. Sedan har jag mer specifikt i kalendern så jag vet i princip vad jag ska göra. Nu ska jag göra lite små saker, sedan duscha och sova.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0