Sony Ericsson S500i

Hej!

Som ni märker händer det inte mycket på bloggen här. Praktiken fortsätter och jag är ganska trött när jag kommer hem på kvällarna måste jag ju säga. Men det är väl sånt man får leva med.

Klockan ringde kvart i 6 imorse=/ Hade verkligen ingen lust att kliva upp, men vad gör man... Nu ska jag snart klä på mig och åka bort till frösön. Har ingen lust att göra nått idag, slutade tidigt igår och av någon anledning får jag för mig att det är fredag varje gång jag slutar tidigt, så irriterande..

Var och köpte en ny telefon igår!! En Sony Ericsson S500i=) Me love! Min första SE=)

Är den inte bara för snygg??? =D

Har inte tid för detta nå mer nu. Dags att åka snart!

Ha en bra dag//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0