London here I come!!

Ja, nu är det gjort! Biljetterna till London är bokade=) Jag och moder åker den 28/10 och kommer hem igen 31/10. Blir bara en snabbis alltså, men vi hinner nog se det mesta ändå=D Var relativt billigt också 4250kr för 3 nätter på hotell, frukost, flyg och tåg till och från Arlanda. Inte illa pinkat!



Ser sjukt mycket fram emot resan och har dessutom börjat planera framtida resor: en tripp till Rom och en till Egypten ska jag fan ha råd med de närmaste åren! Och så dyrt var det faktiskt inte. 14000 för båda resorna, men sedan behöver man ju fickpengar också. Men det ska nog lösa sig=D

Sitter just nu och försöker plugga, men det går fan inge bra... Har verkligen ingen lust alls, helst inte med tanke på att jag måste kliva upp om mindre än 8 timmar för att jobba... Men jag fösöker hålla modet uppe, efter ytterligare 4 dagars arbete och 1½ uppgift att göra klart till sommarkurserna är jag från och med fredag helt ledig i 2 veckor!!! Så underbart! Och ledigheten börjar dessutom perfekt med en helg i Sundsvall tillsammans med Emma och Sofia. Vi ska på Selånger, se Harry Potter och på söndagen ska jag försöka mig på golf för första gången=O

Men nu måste jag verkligen försöka få lite mer gjort innan det är dags att krama kudden, som förövrigt är nybäddad tillsammans med resten av sängen, mysigt mysigt=)

Ha det bra / Linda


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Och moder ser oxå fram emot en London-weekend med dotter. Kram

2009-08-11 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0