Grisspruta, julklappar och c-uppsats

Då var jag inne på den första veckan på länge utan c-uppsats ångest! Eller lite ångest har jag väl eftersom jag inte vet hur det har gått, men inte i närheten av samma ångest och stress jag kännt den senaste tiden.

Det höll ju på att gå riktigt åt helvete förra veckan då jag i onsdags kväll (uppsatsen skulle vara inne fredag förmiddag) fick höra att jag var tvungen att skriva om hela resultatet och diskussionen=O Cirka 20 sidor text. Men jag lyckades och nu är det över! Om jag har klarat mig...

Har även fixat två julklappar så det känns ju bra, men shit vad dyrt det kommer bli i år=/ Men men, sånt är livet, är ju roligt att ge bort saker. Förhoppningsvis går inte resten på så enormt mycket pengar.

Fick en spruta inkörd i armen idag också så nu är man skyddat mot grisförkylningen. Hade ju känts väldigt bra om det inte varit för det faktum att jag har svinont i armen, SVINont=)

Imorron blir det fler julklappar och förberedelse inför den opponering jag ska hålla i nästa onsdag. Hatar att prata inför folk! Nu ska jag fortsätta prata med Emma.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0