Jul, jul, strålande jul

Har inhandlat 3 julklappar och julkort idag. Duktiga mig! Var på stan med Emma i typ 4 timmar så var hyffsat trött när vi kom därifrån. Men nu är ännu fler julklappar klara så det känns bra. Hittade även en perfekt julklapp som jag var helsäker på att jag inte skulle hitta!=) Överlycklig=D Ni kanske får se en bild efter jul.

Alla som känner mig vet att jag älskar julen. Men jag måste säga att jag tycket julpyntet på stan är sjukt tråkigt. Knappt någongting, det ska ju inte gå att missa att man är inne i december, men det stämmer då inte in i denna stad=/

Tacka vet jag London!


Har även skrivit alla julkort, tidig som tusan i år!

Nästa fredag blir det dessutom julbak, får se om det blir något annat än pepparkakor och lussebullar. Synd bara att saffranet är så jäkla dyrt så man blir ju ruinerad av att köpa bara det=/ Men ska det va så ska det va=D


P.S. Min arm gör ont!!! Den gör väldigt ont!!! Jävla grisförkylning, hoppas för din skull att det var värt det! 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tänk om vi kunde åka till Oxford Street och kolla hur det ser ut nu. Håller med dig, tacka vet jag London. Kram

2009-12-03 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0