Stressens drottning

Det är tammefan helt omöjligt att få lite lugn och ro just nu.

I förra veckan var det dags att gå upp med uppsatsen och jag var seriöst på väg att svimma innan. Kändes inte alls roligt att sitta där och behöva lyssna på alla fel som opponenten hade hittat men det värsta var ändå att höra examinatorn. Han är dessutom så snäll att han säger: "Jag hat haft svårt att bestämma betyg på den här uppsatsen och har stått och vägt mellan två betyg".

Men allt gick hur bra som helst och jag fick ett A=D:




Så jävla skönt att få det betyget efter allt slit=)

För att fira gick vi ut förra torsdagen och jag har aldrig haft så roligt här i Östersund på krogen förut=) Vilket självklart resulterade i att jag blev lite väl full.=) Och med tanke på att fredagen bjöd på lussebullsbak med Emma och Linnea var väl inte det så där jätte smart. Men även om vi alla tre var smått less och trött så lyckades vi baka 5 satser lussebullar på 3 timmar. Teamwork och sjukt organiserat=)



I måndags började då en ny kurs och som ryktena har sagt så är den sjukt jobbig. Vi har ett enormt grupparbete att göra och vi är dessutom 7 stycken som ska komma överens om hur grupparbetet ska se ut.

Vi hoppas väl alla på att vi ska få en fridfull stressfri jul och en mer eller mindre alkoholfylld nyårsafton, men de närmaste två dagarna får väl utse hur det kommer att gå. Men än så länge ser det positivt ut och vi fick ganska mycket gjort den här första veckan.

Ska fortsätta prata med Emma nu, kanske jag till och med lyckas plugga lite ikväll=O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0