Överlycklig

Ja det är precis vad jag är, men jag kommer till det senare=)

Har haft två lite jobbiga dagar eftersom vi var tvungen att ha seminarium idag och igår skulle vi förbereda inför det med att ställa 4 frågor till 2 andra grupper och även svara på 4 frågor vi fick av dom. Det jobbigaste är att vår lärare är verkligen dålig, jag kan verkligen inte hänga med när han pratar. Och det handlar inte om att jag inte förstår vad han säger trots att han bryter ganska kraftigt, nej jag kan helt enkelt inte få något sammanhang. Det är som att orden går in i ena örat och ut genom det andra lika snabbt hur mycket jag än koncentrera mig... Aja, det gick bra iaf, och nu jag ledigt en vecka tills det är dags för nästa seminarium.

Igår var jag och simmade med Therese, gick väl sådär, simmade lite över 1000m iaf. Problemet var att det var vuxenkväll och bassängen var smockfull. Vi kom även fram till att det var en köttmarknad och fler de flesta där inne tycktes ha träffats tidigare. Är ju ett annat sätt att hitta en flickvän/pojkvän på.. Haha. Simmade iaf ett tag sen satte vi oss och bubbla och pratade ett bra tag. Var väldigt trevligt trots att vi inte simmade så mycket som vi hade tänkt.

Planen idag var att jag skulle åka o träna efter seminariet men eftersom jag försov mig hann jag inte packa väskan=/ Aja, ska ställa mig på crosstrainern lite senare istället och åka o träna imorron bitti med Emma istället.

Nu till anledningen att jag är överlycklig:

Jag fick ett A på min analysuppsats!

Det är mitt första A, har annars legat på B med några C:n, vilket inte är så konstigt med tanke på att jag inte direkt lagt ner den tid som jag borde på studierna. Men den här gången kämpade jag verkligen med uppsatsen så jag är hur glad som helst över mitt A=)

Ska äta kinamat för att fira, sen träna lite och sen ska jag bara sitta o läsa Isfolket resten av kvällen=) Fan vad avslappnad jag känner mig nu, blev alldeles trött. Stressen släppte väl antar jag=D Imorgon kommer iaf Sofia så det ska bli trevligt. Som tur är e lägenheten städad så jag slipper fixa med det=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Halina

Grattis till A.et :P de var du verkligen värd med allt ditt kämpande med allt detta=).

Hoppas maten smakade?=)..Själv längtar jag tills på lördag då mor och far kommer för att fira lillan och sen på söndag åker vi hem till timrå=)

Kram

2009-02-05 @ 23:31:29
Postat av: Halins

2009-02-06 @ 14:24:45
Postat av: Halina

haha jo det är sant det tog ju lite längre tid för mig:P..men Danne har kommit på varför:P haha..Han säger att han alltid blir kokt när han ska duscha med mig..han tycker det är alldeles för varmt:)..

du lär ju gå ner en massa ivikt..ja du till sommaren kanske jag och flickorna tar en tur till er i ö-sund=)

Kram

2009-02-06 @ 14:27:22
Postat av: Petra

Grattis till ditt A! Hur i hela världen hittade du min blogg? :)



Ja jag kan tänka mig att han är sträng när det gäller rättning, så jag ska försöka ge honom det svar han vill ha på tentan.

2009-02-18 @ 20:46:19
URL: http://roxbury.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0