Soffa!=D

Sitter och pluggar, men behövde en break kände jag=) När skrev jag sist? I lördags tror jag.

Ja i söndags hände då inget typ, men de gör väl inte så mycket=) Igår däremot vart de fart i baken på mig=) Började dagen med en härlig dusch innan det bar iväg till skolan. Var på en föresläning om att doktorera och har i princip bestämt mig för att jag ska göra det. Låter helt underbart i mina öron, plus att jag får betalt för det!=) Kan berätta mer nån annan gång, om det är någon som är intresserad av att lyssna. De är iaf ytterligare 4 år i skolbänken typ=)

På vägen hem stannade jag och hämtade ut mina isfolket-böcker så nu är jag uppe i 25st! Bara 22 kvar=) Väl hemma bestämde jag och Ewout oss för att ta en promenad till jysk. Har ju berättat att vi funderar på att köpa en soffa, men den vi hittade var ju så jäkla dyr. Men så hittade jag en på nätet som såg riktigt lovande ut, 6200 inkl frakt, inte illa pissat. Men vi gick på jysk iaf, för att se om vi kunde hitta en där.

Visade sig att dom hade en soffa för 4500 plus en fåtölj för 2000, alltså 6500kr totalt=O. Soffan var dessutom fin och bekväm, och fåtöljen självklart! Köpte den dock inte utan ville tänka över saken ett tag till. Vi var iaf förbi Bonus Möbler också och jag fick en fönsterlampa till köket av Ewout, bild kommer kanske senare, i tidig alla hjärtans dag-present. Jag fullkomligt älskar den och den blev så fin i fönstret=) Sedan var vi även förbi affären och köpte potatisen jag glömde köpa på ica.

Efter det blev det middag och sedan en tripp till badhuset för vattengympa. Tränaren var dock sen, irriterande, visa sig att hon hade blivit inlåst i en bastu=/ Aja, hon dök iaf upp och vi fick iaf 40min träning. Sedan blev det en väldigt tidig kväll.

Idag var jag bort till jysk igen, och jag har köpt soffan och fåtöljen nu! Av någon anledning fick jag för mig att den inte var så fin, men idag när jag såg den igen ändra jag mig, den var ju jättefin ju! Så om cirka 2 veckor har vi en ny soffa och en fåtölj=D


Dom ser inte så lika ut på bilderna men det gjorde dom i butiken=) Fåtöljen har iaf fotstöd som fälls ut och det är gungfunktion på den, kan redan se mig själv sitta i den med en filt och en bra bok=D

Sedan dess har jag varit på affären och försökt plugga lite som sagt. Ska ställa mig på crosstrainern sedan, orkar inte åka iväg idag, är så jävla kallt ute. Får bli simmning eller vattengympa, eller båda, imorgon istället. Då är Therese dessutom här. Ska även till skolan imorgon för grupparbetet=/ Längtar inte...

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Mijah

Jag tyckte dom va väldigt fina =) hoppas dom är lika sköna oxså =) och passa bra in i hemmet =)

2009-02-03 @ 15:22:02
URL: http://mijahcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0