Suck

Typ 5 min över 4 ringer dom... Mellan 10-16 my ass! Aja, det positiva var att de var 2, trots att de inte de inte skulle vara det, så vi slapp bära. Hjälpte alltså egentligen inte till, men hon fick iaf hjälp att packa upp soffan, bära upp en bokhylla från förrådet och möblera om lite. Så nu blev det mycker mer hemtrevligt. Ska bli kul o se när hon fått lite mer ordning, nu låg det saker lite överallt.

Har beställt fler isfolket böcker nu, upp till 37=D Dom hade 20% rabatt så betalade 22 kr per bok, 266kr för 12 böcker! Inte illa pinkat=D

Har precis sett ett avsnitt av Lost, jag älskar den serien! Alla borde se den! Blev lite besviken över avsnittet dock, inte för att det var dåligt egentligen. Men vi hade hört att avsnittet skulle vara skitbra, bästa hittills på säsongen, en riktig: VA?! Men tyckte inte alls den var något utöver det vanliga, fortfarande skit bra, men inte bättre än de andra avsnitten.

Vet inte vad jag ska göra, funderar på att gå å lägga mig för jag är sjukt trött. Men det känns ju lite väl pensionärsvarning o lägga sig vid 8 en fredag kväll, haha! Får se vad jag hittar på...

//Linda

Kommentarer
Postat av: roxbury

Ja jag fick med det jag ville på tentan och kände mig nöjd. Jag blir däremot väldigt nervös när jag börjar fundera på vad du gjorde för fel, har jag gjort samma fel, hur rättar han...? En mindre variant av paranoia kan man säga :)



På måndag börjar Psykologiska perspektiv och den kursen ser jag fram emot, läreren verkar jättebra. Tror vi hade honom som gästföreläsare på första kursen.



Ha en bra helg!

2009-02-21 @ 11:23:25
URL: http://roxbury.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0