2000

Hej Hej!

Har precis kommit hem från badhuset. Jag, Emma och Therese har varit och simmat. Jag körde 2000 meter på ungefär en timme, utan att stanna! Känns jäkligt bra! 2000m är 80 längder så det är en bit. Mitt mål är att klara av 4000m utan att stanna, för klarar jag det borde jag klara 3000m i en sjö i sommar=)

Det enda jag tror kan blir problem är om jag enadelen fryser för mycket, kommer vara typ 19-20 grader i vattnet, eller att nacken min ger upp. Fick jävulst ont idag, så det finns en liten risk för det. Men det går nog bra=)

Kan även meddela att Aleria mår bra igen=D Inatt började hon må bättre och ägnade därför hela natten till att gosa med mig så jag inte kunde sova=/ Haha, men det gör inget! Idag har hon ätit och inte fått upp det, kan vara falskt alarm, men verkar som att hon är okej igen=) Nu vill jag bara att veterinären hör av sig med provresultaten.

Nu ska jag fixa lite lunch, och sedan plugga=/

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0