Benjamin Button

Var ju och såg Benjamin Buttons otroliga liv i onsdags=)

Först var vi (jag, Emma, Linnea, Therese och Madde) och käkade kina mat, mycket gott=) Och trevligt. Var roligt att få hitta på nått nu när vi inte träffats så mycket under praktiken.

Sen gick vi som sagt o såg Benjamin Button och jag är helt kär i den filmen nu! Den hade allt, vacker, romantisk, rolig, sorglig. Den var helt enkelt underbar! Jag rekommenderar alla att gå och se den!



Var en riktigt trevlig kväll och jag ska helt klart se filmen igen. Ska läsa boken också så fort jag får tid över. Läser ju Isfolket serien nu och med 47 böcker finns det inte mycket tid över till annat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0