Fyllechaffis

Har varit en lugn dag, och jag klagar inte! Började med att simma, blev bara 1000m idag hade sån jäkla träningsvärk! Imorron vet jag inte om jag ska simma, gå på gymmet eller nått pass. Eller kanske inget för Ewout ska iväg på nått med en kompis så han snor bilen, och jag har dessutom tvättstuga.. Hmm, får se vad som händer imorron antar jag.

Efter simningen följde Emma med hit, vi tog det mest bara lugnt och slö kollade på tv och snackade lite strunt. Tog även en promenad till Bonus Möbler, så nu är jag sjukt sugen på att köpa en soffa! Denna är ju inte direkt snygg och inte så värst bekväm heller, plus att den börjar blir ganska gammal och sliten.. Problemet är att soffan får lös på 11000 =O Usch! Vet inte vad jag ska göra=/

Emma och Linnea är på krogen ikväll, fick självklart följa med om jag ville, blev till och med kallad svikare för att jag inte ville=D Men jag hade verkligen ingen lust, vill bara ha en lugn hemma kväll och mysa i soffan=) Har iaf ställt upp som chaufför i natt. Första gången jag är fyllechaffis sen jag skaffa körkort! Bra gjort, med tanke på att jag haft det i 1½år redan=)

Har även pratat med Sofia och hon kommer upp på fredag, så får se vad vi hittar på.. Blir väl en tacokväll iaf, och sedan lite film och serier=) Och kanske lite Wii och supernintendo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0