Hmmm

Är det bara jag eller finns det andra flickvänner som alldeles för ofta måste ställa sig frågorna:

"Vad är det? Och vad har han gjort sönder nu?"

Var inne på toaletten och i ett hörn i duschen står det en ganska stor glasskiva. Jag har aldrig sett den förut och har inte den blekaste om var den hör hemma. Min enda tanke är att E har gjort sönder något och dumpat bevisen på toaletten i brist på annat.

Haha, är kanske lite elak nu men människan har fan lyckats ha sönder mer saker under de tre år han bott här än jag gjort under hela mitt 23½ år långa liv... Det känns liksom inte så långsökt då att tro att han återigen lyckats förstöra något. Okej jag erkänner, många gånger har det varit en olyckshändelse, men ändå!

Frågan består dock fortfarande, vart hör denna glasskiva hemma? Han ligger och sover nu så kan inte direkt fråga. Och när jag kommer hem imorgon skulle det inte förvåna mig om den mystiska glasskivan helt plötsligt har försvunnit, vilket även kommer resultera i att jag glömmer bort den. När jag sedan kommer ihåg den om ett par veckor eller tre och frågar om den, kommer jag bara få till svar: vilken glasskiva? Följt av en 15 min lång redovisning från mig om vilken glasskiva jag menar. För att jag sedan kommer få en något konstig förklaring om vart den hörde hemma, och varför den inte bor där längre... Förklaringen kommer inte på något sätt vara tillfredställande, om han inte helt plötsligt ändrar beteende under de närmaste veckorna=)

Hehe, livet i ett förhållande... Med E iaf=P

Aja, överdriver kanske. Den kanske inte alls är från något som gått sönder, den ser ju trots allt hel ut, vilket dock bara kan betyda att den borde sitta på något annat som gått sönder. Har iaf kollat spisen och vitrinskåpet, trots att glaset där inte är i närheten av samma storlek, men man kan aldrig vara säker!

Nu ska jag försöka sova, är klar med pluggandet nu *duktig*=)

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0