Jag är klar! Mohahaha

Öhhh, ja det förklarar ungefär vilken nivå min humor ligger på nu... Tröttheten tar sakta överhand, och vet ni vad? Jag har inte tid att sova=P

Var år och dar sedan jag skrev ett riktigt inlägg, har egentligen inte tid nu heller men bloggen måste också prioriteras ibland. Stackarn känner sig ju alldeles ensam och övergiven=/

För er som känner mig utanför bloggens värld är ni nog fullt medvetna om vad jag spenderat de senaste fyra veckorna till, för er andra och för er som missat det så har jag suttit och skrivit en uppsats. Eller rättare sagt en analys, som har tagit väldigt mycket energi och även tid. Eller egentligen, mängde aktiv tid i skrivande har väl egentligen inte varit så hög, men däremot har det gått mycket tankearbete och tid stirrandes på datorn i hopp om att skiten skulle skriva sig själv...

Från dagen innan julafton ungefär tills i fredags stod det helt still, jag kom verkligen ingen vart. Men så kom E på idéen att jag skulle kunna skriva om fallbeskrivningen lite och poff så släppte det och klockan 8 på morgon i måndags var jag helt plötsligt klar =O

Sedan dess har jag spenderat tiden till att omformulera meningar, korrektur läst, gjort bättre kopplingar m.m. Och för ungefär 40 min sedan skickade jag äntligen in den, bara för att 2 minuter senare ringa till E som totalt dömde ut ena rubirken jag hade skrivit. Hade god lust att springa in till stan och slå lite på hon, haha! Nerå, så farligt är det inte...

Vi ska nämligen opponera på skiten också så jag har fått en annan uppsats jag ska läsa och skickat min till en annan klasskompis så på onsdag nästa vecka är det dags för opponering. Sedan har jag fram till måndag veckan efter på mig att rätta till alla fel och skicka in den slutgiltiga versionen till läraren. Så än är det inte kört.

Om jag är nöjd? Öhm, har nog aldrig varit nöjd med något jag skrivit. Hoppas självklart på ett bra betyg, men vet verkligen inte hur det kommer gå. Märks väl antar jag...

Förutom det har jag inte gjort mycket måste jag ju erkänna. Varit med L och E några gånger. Nyår var en lugn kväll tillsammans med E och E, vi kolla på film, myste i soffan, åt god trerätters middag och sköt några raketer. Jag drack till och med tre munnar champagne, blää!

Om ett tag kommer E hit och vid 3 eller 4 kommer L. Vi ska käka middag och spela super nintendo=D Hihi, har ju ett supernintendo nu, har jag berättat det? Iaf, så borde jag verkligen inte sitta här nu. Har ingen aning om när E kommer och innan dess skulle jag behöva duscha och städa undan här. Skulle även vara bra om jag väckte Ewout så han inte ligger och sover när E kommer.

Har dock varit vaken sedan 8, så har verkligen inte lust till nått. Men vad gör man=) Ska ändå bli roligt att träffa tjejerna och jag skulle behöva en kväll utan uppsats ångest innan det är dags att förbereda mig inför opponeringen. Vi får självklart betyg på den också, E eller D, och får vi inte D har vi ingen möjlighet att få betygen A,B eller C på uppsatsen. Så jag ska helt klart kämpa för ett D. Om uppsatsen i sig inte är värd ett högre betyg än D är en sak, men jag tänker fan inte ryka ett betyg eller mer bara för att jag inte gjorde bra ifrån mig på opponeringen.

Nej nu ska jag sluta babbla.
Se ya later//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0