Jag & E

Vad heter ni?
Linda och Ewout

Hur träffades ni?
På internet, när vi var 14

Hur länge har ni varit tillsammans?
4 år och snart 4 månader

Är ni förlovade?
Yes

Bor ni ihop?
Ja, sedan 3 år

Har ni barn?
Nope

Har båda körkort?
Tänk för att det har vi=)

Kommer du ihåg er första kyss?
Hehe, japp

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Hmm, jag kommer faktiskt inte ihåg=O Var säkert jag

Vem är äldst?
Jag är 40 dagar äldre=)

Vilka stjärntecken är ni?
Lejon och Jungfru

Vem är längst?
Ewout

Vem sjunger bäst?
haha, ingen sjunger bra, men E sjunger riktigt dåligt=P

Håller ni varandra i handen på stan?
Japp

Vad har ni gemensamt?
Uhm, typ inget haha

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja, flera år

Blev du kär vid första ögonkastet?

Ne, men vid första chatten

Har ni någon speciell låt?
Nja, har väl några låter som är lite speciella

Har ni stora framtidsplaner?
Jao, det har vi nog

Har ni gråtit i varandras armar?
Ne

Har ni varit utomlands tillammans?
Yes

Vilket är ert bästa minne?
Hm, förlovningen kanske?

Vem lagar bäst mat?
Ewout lagar mest mat, men jag är nog fan bättre!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
E sitter vid datorn och jag vid teven. Sen kommer han in lite då o då och pratar=)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Hm, ne men oftast när vi skiljs åt

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Hehe, ja jag bodde i Timrå och han i södra Holland, så det är en bit ja

Blir du lätt svartsjuk?
Beror på, ibland så

Brukar ni bråka?
Visst bråkar vi ibland, men inte särskilt ofta

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0