Lååång dag

Även fast jag sov ganska länge, till 1 typ, så har dagen varit väldigt lång.

Kan väl börja med gårdagen. Hade opponering, då vi ska kommentera någon annas arbete. Gick väldigt bra, både då jag blev opponerad på och då jag själv opponerade. Så det känns bra, fick nästan ingen negativ kritik så det känns bra. Vi var klar vid halv 2 och då åkte jag till E och satt hos henne ett tag. Sedan åkte jag hem och gick o la mig redan vid 8 tror jag.

Jag har börjar läsa Isfolket serien, och är helt fast. Så istället för att sova natten till igår satt jag uppe och läste. Inte så smart kanske, men jag kom iaf i säng i bra tid igår=)

Klev upp vid 1 som sagt efter att ha varit uppe och vänt en gång redan vid 9. Var dock fortfarande trött så det var på gränsen att jag gick och la mig igen. Men så vid halv 2 fick vi helt plötsligt strömavbrott. Trodde det var något centralt för Torvalla, men det visa sig att även E på Frösön hade strömavbrott så hela Ö-sund var nog svart.

Fick för mig att jag skulle avfrosta frysen nu när strömmen ändå var borta. Iofs kom den tillbaka i tid till att jag hade packat ut allt, men va fan, har planerat detta länge nu men det har inte blivit av. När jag ändå höll på tänkte jag att jag lika gärna kunde fixa kylen också. Bra, men dålig idé. Sluta med att jag inte var klar förns lite efter 4. =/ Men fint blev det, så fräscht i kylen nu.

Tog o åkte iväg till skolan efter det bara för att upptäcka att biblo hade stängt tidigt bara för att det vr enda anledningen till varför jag åkte dit. Måttligt irriterad gick jag ut i kylan igen, -20 grader om inte ännu lägre, och åkte iväg på ica. Sen jag kom hem har jag käkat lite middag och sedan har jag fixat det som jag behövde fixa på analysen. Känns ju bra faktiskt=) Ska lämna den nu och läsa den igen på söndag, den ska in på måndag, för att se om jag ska fixa nå mer. Och sen kan jag äntligen släppa den helt. Och börja med nästa kurs...

Är så sjukt trött nu=/ Hade ju velat haft en lugn och skön dag, tänkte vila upp mig tills på måndag då nästa kurs börjar igen. Men det gick inte som planerat idag... Men känns iaf bra att jag fått lite gjort. Imorron ska jag nog fixa i några kökslådor och få ordning där sedan städskåpet. Sen på kvällen blir det efterlängtade tacos=) Så nice!

Nu ska jag nog sova snart=)
Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0