Plaza

Var ut igår=) Skulle inte ut men så bangade Emmas kompis så snäll som jag är så hoppade jag in för henne, hehe=) Vi började med en liten förfest hos henne, med pizza och alkohol, bara hon och jag. Elle pizza fick jag inte så mycket av. Beställde en panpizza, var inte så sugen så tänkte att jag testar nått nytt. Var bland det äckligaste jag ätit, kul! Aja, vi hade ändå trevligt=)



Sen bar det av till Plaza. Var sjukt mycket folk som vanligt och vi spenderade hela kvällen på dansgolvet=) Dom hade liveband också, så vi rockade lös till bl.a. Run to the Hills=) Very nice! Var lite högt ljud bara=O
Var en lyckad kväll, träffade på några andra klasskompisar också. Men idag är jag trött. Har inte fått nått vettigt gjort=/ Men men, det är en ny dag imorron!







På väg till Plaza hittade vi denna flaska med ganska tvivelaktigt innehåll:  (nej, det var inte vi som ställde den så fint)


Hmm, brukar inte jordgubb vara röd? Hehe=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0