Så fint de blev=D

Har gjort en massa idag också=) Konstigt egentligen, trodde jag skulle ligga helt utslagen dom här dagarna innan nästa kurs börjar. Men jag skulle gissa att jag vill göra lite saker för att jag suttit på arslet framför datorn de senaste 5 veckorna. Så nu har jag väl överskottsenergi eller nått.

Kom iaf iväg på biblo och fick tag på böckerna jag hade reserverat, idag hade dom öppet som tur va. Annars hade jag nog fått nå utbrott, haha. Var även på affären och köpte efterlängtade tacos, ska bli så gott!

Sedan dess har jag rensat och omorganiserat i alla lådor så nu är det rent och snyggt i dom. Fixade även kastrullskåpet. Så nu är alla skåp i köket fixade, fixade ju dom andra när vi fick det nya skåpet. Är så jäkla skönt, har så mycket plats nu. Älskar verkligen det där skåpet!

Sen tog jag och omorganisera i städskrubben också så nu riskerar man inte att få 15 kilo skrot i huvudet varje gång man behöver nått där i. Så jag har faktiskt fått allt gjort nu, som jag ville göra innan vårterminen börjar. Eller... Skulle egentligen behöva organisera lite i förrådet uppe och göra ren ugnen. Ugnen kanske jag fixar imorron, men förrådet tror jag fan får vänta. Är ju nästan aldrig där ändå, så varför lägga ner massa energi som jag egentligen inte har?

Nu ska jag fixa tacos och sedan ta en dusch innan vi ska äta. Sen ikväll blir det nog ett sällskapsspel och sedan Isfolket! Läste ut 8:e boken inatt. Fan vad bra böckerna är! Måste ta och beställa mer också, har bara upp till bok 18 så snart är det ju slut! Har ju läst 7 böcker på en vecka typ så det går lite snabbare än jag trodde=)

Nu ska jag ta o komma igång igen.
Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0