Trött

Har varit en väldigt lång dag. Åkte hemifrån vid halv 9 och gick på en två timmar lång föresläsning av praktikanter som varit i sydafrika och jamaica. Sedan satt vi mellan 11 och lite före 6 och skrev på grupparbetena vi har till den här kursen. Hade några irritationsmoment men lyckades ändå få ganska mycket gjort=)

Så nu ska jag sätta mig och renskriva lite av det vi skrev idag, så det blir gjort. Och sedan kan vi förhoppningsvis bli klar med den andra delen imorron! Sen kan jag äntligen ta det lite lugnt!

Efter allt pluggande åkte jag och Therese på vattengympa, och den här gången var det faktiskt jobbigt. Inte så jobbigt att man ville därifrån men tillräckligt för att man skulle känna att man hade tränat. Mycket bra!

Men nu är jag ganska trött. Eller iaf kroppen är trött, huvudet klarar nog av att vara vaken ett tag till=)

Imorron blir det då som sagt ännu mer grupparbete, och sen ska jag fan bara ta det lugnt! Softa hela kvällen med lite tacos och teve, det blir bra det!

Nu måste jag komma igång så jag blir klar nångång.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0