Yesman

Har absolut inte gjort nått idag, vilket känns skönt. Har inte lust att göra nått endåså=)

Nu ska vi iväg snart, ska först äta lite kinamat=) Gott gott, förhoppningsvis=) Sedan ska vi gå på bio. Inte säker på vad vi ska se. Först lutade det åt changeling, men vet inte om jag är på humör att se en så lång och allvarlig film.

Tror jag hellre vill se Yesman istället. Får se vad som händer. Och vad Ewout vill se=)

Ska på bio till veckan också med E, T och troligen L. Då ska vi se Benjamin Buttons otroliga liv, hoppas den är bra. Men det tror jag nog. Problemet är bara att den är lite lång och jag blir så uttråkad av att sitta så länge. Men det blir nog bra. Blir middag före det också, så en riktigt tjejkväll alltså=)

Nu måste jag sluta
Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0