Drömmarnas land

Öhhh, sånt här är fan bara irriterande.

Bestämde mig för att läsa isfolket i helgen istället, så jag kan ge dom min odelade uppmärksamhet=) Så gick faktiskt o la mig, var sjukt trött vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att jag sov 4 timmar förra natten... Skulle ju sova till halv 7, men tro ni inte på fan att jag vakna för typ en timme sen. Försökte somna om men gav upp vid 4.

Så nu kommer jag ju va dötrött alldeles för tidigt idag och måsta kliva upp mitt i natten igen=/ Klockan är ju bara halv 5 så vad är det meningen att jag ska göra nu??? Suck!

Förövrigt är jag lite pissed på blogg.se. Alla mina inlägg och kommentarer är borta=O Inte här i bloggen men när jag loggar in så finns dom inte=/ Hur schysst är det då på en skala?

Nej, kanske jag ska försöka sova igen, eller iaf göra nått vettigt. Typ leta rätt på baddräkten jag tog ur väskan igår morse som nu är puts väck=O

Ni får hålla tummarna för att jag överlever 2 timmar med vår älskade lärare och typ 15 av mina kurskamrater som alla är allmänt less och lätt irriterade. Snart är det över, snaaart!!!

Fortsätt sova ni, bry er inte om mig / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0