=/

Va typ en månad sedan jag bloggade sist. Förstår inte vart tiden tar vägen=/ Är dock bara irriterad och less nuförtiden. Är så döless på denna kurs så jag vill gråta varje gång jag tänker på den. Men nu är det bara 1½ vecka kvar! Imorgon och torsdag är det grupparbete och seminarium där vi ska diskutera grupparbetet och sedan på måndag får vi hemtentan som jag förhoppningsvis klarar snabbt! Sen är det äntligen dags för den kurs jag väntat på sen jag började: Missbruk och beroende av alkohol och andra droger! Har redan börjat läsa en av böckerna och den är sjukt intressant och bra, synd bara att det tar sån tid o läsa eftersom jag för anteckningar samtidigt.

Sedan har biljäveln gått sönder igen också=( Så nu ska den bort, säljas billigt eller skrotas. Positiva är att vi ska skaffa oss en ny=D Vet inte vilken än, har kollat på några men inte hittat nån bra än så länge men det kommer nog=) Så inom en inte så avlägsen framtid har vi en ny (bättre begagnad) bil! =D

Är snart klar med alla 47 isfolket böcker (är på 43 nu) så snart kommer väl en redovisning om vad jag tycker om dom=D Ska bli intressant o se hur det hela slutar.

Tror jag ska läsa lite nu för jag är inte ett dugg trött och jag har skrivkramp efter anteckningarna jag skrivit från böckerna till nästa kurs så jag har inte direkt nån lust att plugga nå mer.

Ha det bra / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0