Långa dag

Har varit en väldigt lång och jobbig dag, men ändå givande=)

Började med att jag sov skitdåligt inatt så vid 7 imorse gav jag tillslut upp efter att ha vaknat 400 gånger under natten och drömt lika mycket=/ Till 10 var jag på skolan och hade första föreläsningen i missbrukskursen. Den var riktigt intressant! Tolv var det lunch och jag hade faktiskt med mig mat hemifrån, det har aldrig hänt förut! Har haft med mig sallad ett par gånger men aldrig lunch att värma! Så duktig!

Sedan hade vi föreläsning till 15 och efter det åkte jag hem. Var väl hemma vid halv 4 och då satte jag mig för att renskriva föreläsningen. Satt till halv 5 då jag tog en halvtimmes rast för att slänga i mig lite middag och sedan fortsatte jag med renskrivningen fram till tjugo i sex. Då åkte jag bort till storsjöbadet och hade vattengympa en timme sedan hem igen till 8.

Satte mig och renskrev i en timme till och vid 9 ställde jag mig o fixa lunch till imorgon. Blir lax, couscous och ärtor=) Efter det satte jag mig och läste kurslitteratur och sammanfattade från boken. Gick dock inge bra, tror jag satt en timme men kom fan bara igenom 4 sidor=( Men då antecknade jag nästan allt också... Tror det blir lite bättre snart, ser mest ut som upprepningar på det jag redan läst då.

Så nu sitter jag här och ska nog sova så fort jag är klar. Morgondagen blir nog nästan lika lång. 10 ska jag möta Emma, Linnea och Therese på badet och simma en timme, duscha och sedan direkt till skolan. Slänga i mig lite lunch och kl 1 har vi föreläsning fram till 4. Sen måste jag ägna resten av dagen till att läsa och sammanfatta kurslitteratur.

Kommer bli några tuffa veckor framöver, men som tur är är allt så intressant så det gör inte så mycket=)

Sov Gott / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0