Snart över

Förstår inte hur min relativt korta dag kunde bli så lång, helst inte med tanke på hur snabb vi var=/ Var i skolan 10 bara för att upptäcka att vi hade missuppfattat lärarens schema för dagen och lämnat in synpunkterna på de andras arbetet för sent. Men lätt o förstå det han skriver då??? Inte direkt!! Trots det blev vi klar så jäkla snabbt, halv 1 typ, och vi hade väl räknat med att få sitta till halv 3 - 3 tiden...

Var o käkade lunch med E, T och L efter det och det är nog där skon klämmer. Kom inte därifrån förns lite efter 2... Aja kom iaf iväg och tränade på gymmet lite mer än en timme och sedan var jag och E på affären. Så jag kom precis hem... Men jag lever ju fortfarande=)

Ska presentera svaret på en av frågorna vi fick imorron så måste fixa det men sen är jag ledig resten av kvällen. Känns skönt för jag vill läsa isfolket=D Kanske jag pluggar lite inför nästa kurs också...

Det här var ju inte direkt världens mest intressanta inlägg.. Men jag bloggar ju iaf=) Man måste tänka positivt!

Nej nu vill jag inte sitta här nå mer.
Ha det bra / Linda

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Tjenixen

Äntligen något nytt att läsa men jag förstår att du inte hinner med allt.



Vi hörs

kram

mamma

2009-03-18 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0