Svarttaxi Linda

At your service...

Inte riktigt men nästan. Emma och Linnea var ut ikväll och jag hade ingen lust att följa med, kostar pengar om inte annat, så ställde upp som fyllechaffis istället. Linnea hade dock hittat ett par killar hon kände som bodde vid henne så körde hem dom också, och fick 100kr av en av dom=) Inte illa pinkat för en stunds bilkörande=D

Är dessutom välkomna pengar eftersom vi ska käka middag och bowla till veckan. Tror det blir Jag, Linnea, Emma, Therese, eventuellt Madde och Madde och kanske Veronica också. Jag hoppas på att alla vill och kan, men vi får väl se. Ska iaf bli roligt, var även därför jag inte följde med ut, spenderade hellre pengarna på att bowla. Har ju aldrig riktigt varit en partybrutta jag=D

Har även gjort klart Världen i Sverige kursen, så nu väntar två riktigt bra kurser=D Har däremot inte fått nått sommarjobb än så jag är inte helt glad för tillfället. Stress, stress och åter stress. Får hoppas på lugn när jag går i pension tror jag...

Har däremot läst ut Isfolket och har världens abstinens besvär=( Jag saknar dom såååååå! Funderar på att köpa serien efter, Häxmästaren, för efter den slås Isfolket och den ihop i Ljusets Rike och några av Isfolket karaktärerna kommer tillbaka=D. Men jag måste ju läsa Häxmästaren först och det är 15 böcker som kommer gå lös på 420kr =O  Okej 420kr för 15 böcker är ingenting, men för mig är det ganska mycket just nu=( Ajja, kanske till sommaren eller nått

Borde sova nu, hade helt missat att man skulle ställa om klockan till sommartid så klockan är över 4=O Inte bra. Men ändå är jag inte trött=/ Hoppas ingen av er missade Earth Hour! 20.30 idag skulle alla släcka ner lampor och annan elektricitet i en timme för att hjälpa miljön lite. Vi glömde inte bort det så här var det lugnt och skönt i en timme=) Låg och myste lite och hade det trevligt, synd bara att jag inte vågade tända några ljus, så rädd att Aleria ska brinna upp...

Nej är väl bäst att jag sover nu,

Ha det bra / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0