Sommaren i punktlista

Sommarens ToDo-lista:

•·         4 juni - Sista salstentan på terminen

•·         6 juni - Träslaget i Ånge

•·         8 juni - Cicci kommer och hälsar på

•·         8 juni - Startdatum på statsvetenskapskursen

•·         8 juni - Startdatum för undomssociologikursen

•·         Vecka 24 - Upplärning på sommarjobbet

•·         14 juni - Sista inlämningsdag: presentationsuppgift till ungdomssociologi

•·         19 juni - Midsommarafton

•·         26 juni - Sista inlämningsdag: skriftlig uppgift till statsvetenskapen

•·         28 juni - Dugga till ungdomssociologin

•·         Vecka 27 - Boda Borg med Sofia, Emma m.m.

•·         8 juli - Syrran fyller 17! Ner till Sundsvall

•·         12 juli - Vansbrosimmet

•·         15 juli - Harry Potter har premiär, ner till Sundsvall

•·         17 juli - Sista inlämningsdag: skriftlig uppgift till statsvetenskapen

•·         Vecka 30-34 - Jobba 5 veckor som växeltelefonist, eventuellt mer

•·         22 juli - Emma fyller 22!

•·         25 juli - Jag fyller 24!

•·         26 juli - Dugga till ungdomssociologin

•·         27 juli - Ewouts syskon kommer och hälsar på

•·         31 juli/1 aug - Storsjöyran

•·         13 aug - Linnea fyller 25!

•·         16 aug - Sista inlämningsdag: analys till ungdomssociologin

•·         18 aug - Sista inlämningsdag: skriftlig uppgift till statsvetenskapen

•·         31 aug - Första dagen på nästa termin


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sökte på Google på ungdomssociologi och hamnade på din blogg. Såg till min förvåning att du ska läsa samma typ av kurser som mig. Är det på distans från Mittuniversitetet du ska läsa? Vilken kurs i statsvetenskap ska du läsa? Jag ska läsa vad får samhället att fungera, betydelsen av tillit, korruption och sociala fällor. Kul att det verkar vara fler som läser liknande kurser :)

2009-06-07 @ 18:30:41
URL: http://jagochvärlden.spaces.live.com
Postat av: Cecilia

Jag såg att jag skrev fel på bloggadressen. Nu ska det nog vara rätt.

2009-06-08 @ 20:52:23
URL: http://jagochvarlden.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0