And the world turned white

Denna bild tog jag för cirka 2-3 timmar sedan:

 

Denna bild tog jag alldeles nyss:



Lägg märke till mängden på snö på bordet:



Nu är det jul igen, och nu är det jul igen och julen....

Nej.. inte de kanske. Gick bra att träffa handledaren idag, har dock ännu mindre aning om vad jag ska skriva om nu än jag hade innan... Men har fått tre uppgifter att göra och har fått tid att träffa honom nu på fredag redan. Har alltså alldeles för mycket att göra just nu, men det går nog bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mjo jag menar det.. Att man allte ska anpassa sig till alla andra :) Fan va härligt det ser ut med snö, även fast jag hoppas att den väntar med att komma till sthlm på ett tag :) Blir ändå bara slask av den här... Brunslask dessutom :) haha.

Ha en forts bra dag! // Anna

2009-10-07 @ 15:44:28
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0