Det börjar ljusna

Ville bara gråta när det var dags att kliva upp. Sitter på bibloundervisning nu och är så trött att jag är på väg att somna sittandes. Känns även som att detta inte ger så mycket

Fick dessutom dåliga nyheter typ, visar sig att jag redan (trots att jag nyss lämnat in den) har gjort några fel i min examinationsuppgift... But guess what? I don't really give a fuck!

Fick däremot goda nyheter också. Vi har fått handledare utdelade för c-uppsatsen. Jag ville ju ha en specifik lärare men fick reda på att han inte skulle vara handledare i år eftersom han har för mycket att göra, men hon skulle iaf fråga honom och se. Och nu visar det sig att jag faktiskt fått honom som handledare=O Är dessutom den enda, iaf under våran termin=) Känner mig lite speciell nu=)

Kanske borde koncentrera mig lite nu... Halvtimme kvar innan jag kan åka hem och sova=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0