Försvann lite..

Känns som jag har mycket att göra så därför fick bloggen lida lite. Tyckte ju att jag hade en bra idé till c-uppsatsen när jag kom till handledaren i tisdags men visade sig att min idé var väldigt bristfällig.

Så igår, och snart idag, har jag suttit och försökt komma fram till vad jag faktiskt ska skriva om.

Och jag tror att jag har en idé nu! Frågan är bara vad handledaren kommer säga,men ska träffa han imorgon så lär ju inte behöva vänta allt för länge på svar=)

Såg filmen Flyga Drake förut idag, den är hur bra som helst. Är dessutom baserad på en av mina favoritböcker med samma namn, skriven av Kahled Hosseini, och de har verkligen lyckats följa boken bra! Jag är imponerad=) Se den!

Nu ska jag fortsätta prata med Sofia en stund till och sedan plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0